اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان شبستر تشکیل جلسه داد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۳۷ ب.ظ

یکشنبه28/10/1393

انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان شبستر تشکیل جلسه داد.

در راستای اجرای بندهای اساسنامه وبه دنبال دعوت رسمی از اعضاء هیئت موسسین ومدعوین جلسه در محل دفتر مرکزی انجمن واقع در تهران مسجد نور برگزار گردید.

در ابتدای مراسم محسنی ضمن عرض خیر مقدم وخوشامدگویی به اعضاء حاضر در جلسه گزارشی کوتاه از اقدامات صورت گرفته در سطح کتابخانه های شهرستان به توسط خیرین ارائه دادند.وی در بخش  دیگری از صحبتهای خود در باره فعالیتهای خیرین در حوزه کتابخانه ها به جذب حدود یک میلیارد تومانی در بخش تجهیزات ساخت وراه اندازی کتابخانه واهدای زمین اشاره کرد وافزود:این اقدامات ستودنی است اما کافی به نظر نمی رسد وبایستی از این به بعد در راستای گسترش کتابخانه ها در روستاها ومناطق محروم شهرستان قدمهای جدید برداشته شود.

دکتر امین لو رئیس هیئت مدیره انجمن نیز با تشکر وتقدیر از اقدامات صورت گرفته در عرصه کتابخانه ها ابراز امیدواری کردند:انشاأ...در سالهای آتی با گسترش فعالیت انجمن و ورود خیرین در ایجادوگسترش کتابخانه ها در شهرستان شبستر شاهد تبلورهرچه بیشتر فرهنگی این خطه در کشور باشیم.وی در ادامه با اشاره به اینکه روزی ما نیاز مبرم به احداث مدارس داشتیم که در آن عرصه با ورود خیرین توانستیم کمبود ها را جبران کنیم اماامروز بایستی در عرصه کتاب و کتابخانه سازی نیز قدم های محکم ومؤثری برداریم تا در تمام نقاط شهرستان کتابخانه شاهد راه اندازی کتابخانه باشیم.

در ادامه جلسه اعضاء طبق دستور جلسه ارسالی وارد بحث شدند ودر نهایت مصوبات راذیل به تصویب رساندند:

1)در راستای عملی سازی ماده 7اساسنامه انجمن خیرین کتابخانه ساز مقرر گردید هر یک از اعضاء مبلغ یک میلیون تومان در حساب انجمن به عنوان سرمایه اولیه انجمن واریز نمایند.

2)بانک ملی بانک عامل جهت افتتاح حساب سپرده وجاری انجمن مشخص گردید.

3)در راستای عملی سازی ماده31اساسنامه انجمن هادی محسنی بدل آبادی با رأی حداکثری اعضاء به عنوان مدیر عامل انجمن انتخاب گردید.

4)مقرر گردید از این پس اعضائ فعلی وجدید انجمن مبلغ ثابت به عنوان حق عضویت سالانه در حساب انجمن واریز نمایند.

5)مقرر گردید در جلسه شورای هماهنگی انجمن های شهرستان در ماه آتی ضمن اعلام موجودیت رسمی انجمن خیرین کتابخانه ساز اقدام به عضو گیری ودر نهایت برگزاری جشنواره خیرین کتابخانه ساز در سال آتی نماید.

شایان ذکر است دکتر حسن امین لوبا بیشترین رأی به عنوان رئیس هیئت مدیره جناب آقای حسن موسالوی به عنوان خزانه دار انجمن وحسین روزبه به عنوان بازرس اصلی انجمن انتخاب شدند.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۲)

  • دکتر رضا
  • سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
    خدا قوت

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.