اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

جلسه شورای اداری مسئولین کتابخانه های شهرستان در کتابخانه شاهد برگزار شد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ق.ظ

دوشنبه06/11/1393

پنجمین جلسه شورای اداری مسئولین کتابخانه های شهرستان شبستردر سال93 در محل کتابخانه شاهد شند آباد مورخه 05/11/1393 راس ساعت 40/9 با حضور همکاران مسئول و با قرائت کلام الله مجید توسط همکار محترم آقای حیدریان تشکیل شد.
در ابتدای جلسه محسنی از همکاران حاضر به دلیل تلاش های صورت گرفته در جهت پیشرفت و ارتقا و توسعه کتابخانه های شهرستان تشکر کرد و با اشاره به همکارانی که به صورت مداوم و مستمر جلسات انجمن را برگزار می کنند گفتند جذب مشارکت های خیرین یکی از راههای ارتقای کتابخانه هاست و در این مدت کوتاه اعتبارات بسیاری جذب شده که از همکاران فعال در این زمینه تشکر می کنم.
وی با اشاره به مصوبات جلسه قبل مسئولین که در کتابخانه کوزه کنان تشکیل شده بود گفتند تمامی مصوبات آن جلسه به اجرا درآمده و برخی اقلام که نیازمند خرید است از سوی اداره کل بعد از استعلام اجرا خواهد شد.
وی از همکارانی که در هزینه های کتابخانه توانستند کاهش ایجاد نمایند به خصوص مسئول کتابخانه شرفخانه تشکر نمود. در ادامه جلسه محسنی با تشریح مقدمات تشکیل صندوق قرض الحسنه بین همکاران از همکاران خواست تا بعد از اطلاع رسانی و هماهنگی ملزومات تشکیل صندوق را انجام دهند. 
در این جلسه مصوب شد :
1- صندوق قرض الحسنه همکاران کتابدار در نزد قرض الحسنه مهر با آورده 25 میلیون ریال با در نظر گرفتن امکان عضویت اعضای خانواده های کتابداران تشکیل شود.
2- جلسه بعدی در محل کتابخانه خامنه و در اسفند ماه سالجاری تشکیل شود.
جلسه در ساعت 13 ظهر با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) پایان پذیرفت.
نویسنده مطلب:حسین آرمین
  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.