اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر می باشد.

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

وبسایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر به عنوان سایت رسمی اداره وظیفه نشر اخبار واطلاعات کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر ، حوزه نشر وانتشارات،برگزاری همایش های مختلف علمی وفرهنگی،اخبار استان در حوزه کتاب وکتابخانه،وهمچنین اخبار منتشره از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور را بر عهده دارد.این وبسایت تحت نظارت اداره کل استان بوده واخبار واطلاعات درج شده در آن مستدل وقابل ارائه می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
کلمات کلیدی

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی خامنه

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر | دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ب.ظ


به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر، جلسه انجمن کتابخانه عمومی حاج سید جواد خامنه ای، با حضور شهردار خامنه، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر، کتابداران و جمعی از اعضای انجمن کتابخانه برگزار شد.

در این نشست ابتدا خانم احمدیان مسئول کتابخانه عمومی شهر خامنه شرح مختصری از مشکلات و مسائل موجود و اقدامات صورت گرفته را در راستای حل این مشکلات بیان کرد.

سپس در ادامه دکتر محسنی به تشریح اهمیت کتاب و کتابخانه ها پرداخت و سرانه مطالعه را از نشانه های توسعه یافتگی جوامع عنوان نمود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر با اشاره به برخی ویژگی های منحصر بفرد کتابخانه عمومی شهر خامنه، افزود: کتابخانه عمومی شهر خامنه از وجود 33 هزار جلد کتاب از جمله برخی کتب مرجع و کمیاب بهره مند است که از این حیث یکی از کتابخانه های مهم در سطح استان محسوب می شود.



وی همچنین شرح مختصری از اقدامات صورت گرفته در خصوص تجهیز کتابخانه های شهرستان من جمله کتابخانه عمومی شهر خامنه ارائه نموده و از تلاش بیشتر برای مرتفع نمودن دیگر مشکلات موجود خبر داد.
نیکورأی نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های مجدانه و بی ریای رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر و کتابداران کتابخانه عمومی شهر خامنه، این تلاش و کوشش را نوید بخش شکوفایی، توسعه و رشد بیشتر کتابخانه و امر کتاب خوانی در شهر خامنه دانست و افزود: باید تلاش کنیم که با بسترسازی مناسب برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی، به ترویج کتابخوانی بپردازیم چرا که افزایش میزان کتابخوانی توسعه جامعه را به دنبال خواهد داشت.

شهردار خامنه ادامه داد: برگزاری برنامه‌های جذاب تأثیر بسزایی در کتابخوان کردن مردم به خصوص کودکان و نوجوانان دارد و برنامه‎‌هایی از قبیل جمع‌خوانی کتاب، قصه‌گویی و نشست های کتابخوان نقش مهمی در جذب مردم به کتاب و افزایش سرانه مطالعه دارند.

وی با تأکید بر نقش فرهنگی و اجتماعی شهرداری در کنار دیگر وظایف عمرانی و خدماتی آن، افزود: تلاش خواهیم کرد تا به طرق مختلف از جمله دیوارنویسی و دیوارنگاری ها و نصب تابلو های مختلف ضمن زیباسازی بصری شهر از این پتانسیل برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بهره ببریم.

  • اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.